tirsdag den 29. november 2011

Julefrokost

I søndags var jeg til julefrokost med AFS vendsyssel, der var nogle udvekslingsstudenter fra Columbia, Brasillien, Tyskland, Kina og deres værtsfamilier, så var der også nogle som havde været udvekslingsstudenter og så selvfølgelig de kommende udvekslingsstudenter. Det var en rigtig hyggelig dag, vi startede ´med at spise noget mad alle havde hver en ret med så der var en masse forskelligt dansk julemad. så skulle vi også lave juledekorationer og dem fra de andre lande havde aldrig prøvet det før det var så sjovt fordi der var en fra Kina der bare to en lille klat ler og så prøvede han at sætte to lys der i og det gik ikke så godt men, jeg spurte ham om han ville have hjælp og det ville han gerne så jeg hjalp ham lidt:) Jeg fik også snakke med en pige og en dreng fra columbia om hvordan det var at være udvekslingsstudent og alle sådan nogle ting. vi var på en bondegård rigtig fint sted og de sagde at når der kom sne ville de lave noget hygge fordi de havde en kælke bakke og en lift så der var vi alle velkommen til at komme. Så jeg håber at det bliver til noget vil gerne møde alle sammen igen fordi det var så hyggeligt.
Jeg har ikke hørt noget fra AFS øv øv men håber snart at der kommer godt nyt! alt for denne gang.

 - Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar