lørdag den 7. januar 2012

så skal der betales!

Så er jeg kommet ind i det nye og efter en rigtig dejlig jul, hos min familie i sverige. nytårs aften blev holdt sammen med en masse vennner så det var bare super! og nu hvor vi er i 2012 betyder det jo at der kun er 7 måneder til at jeg skal til USA og tiden er faktisk gået ret hurtigt indtil nu, men lige nu synes jeg at den går rigtig langsomt....
Nå men i dag fik jeg så brev fra AFS, da jeg så åbner det så der at man skal til at betale igen, denne gang er det vare 59.500 kroner. Det er jo viiiiiiildt mange tænkte jeg, men det vidste vi jo godt. Bare det at mine forældre de betaler den tur for mig betyder så inderligt meget, virkelig det bedste og jeg glæder mig som et lille barn der glæder sig til juleaften;)
i dag er der faktisk kun 22 dage til min 16års fødselsdag!! ved ikke helt hvad jeg ønsker mig mest bare penge så jeg har en masse til turen, men har også snakket lidt om en guitar:)

Var på bibiloteket i projektugen hvor jeg fandt de to bøger. så tænkte lige at de kunne komme på bloggen:)

Knus Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar