mandag den 14. november 2011

Test igen..

Her forleden dag fik jeg endnu et brev fra AFS (det selvskab jeg skal rejse med) her står at nu hvor jeg har valgt at skal til USA skal man tage en engelsk mere fordi skolerne skal finde en klasse på ens niveau. Det er jeg pisse træt af fordi jeg har allerede lavet en test og det tog 30 minutter og den her test tager 90 miutter, så jeg blev godt nok lidt sur da jeg fandt ud af det, men sådan er det jo. Men jeg er blevet godkendt og har sikret mig en plads, så det er bare skønt! Nøj hvor jeg dog glæder, det er da helt sindsygt! Indtil at jeg skal afsted tror jeg at jeg vil bruge bloggen som en slags dagbog om hvad jeg bruger min tid på, og så vil jeg jo selvfølgelig også skrive når jeg for mere afvide fra AFS. Jeg kan regne med at få min værtsfamilie fra April af og så helt indtil dagen jeg rejser, men håber da lidt på at få den i god tid.:)
 -Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar