søndag den 13. november 2011

Første indlæg :)

Hej alle sammen, det her er mit første indlæg, det skal nok blive godt:) Jeg skal jo være udvekslingsstudent i USA efter sommerferien i 10-11 måneder og derfor har jeg lavet denne blog, så familie og venner kan følge med i hvordan jeg har det og hvad jeg laver inden jeg tager afsted, når jeg er afsted og måske også når jeg kommer hjem igen. Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve noget nyt og selvfølgelig til at bo i USA, jeg ved ikke hvor jeg skal bo henne endnu desværre. Jeg kommer til at savne min familie og venner rigtig meget når jeg skal afsted, men jeg ved at de vil jo også være der når jeg kommer hjem igen. Jeg mangler lige at skal tage en engelsk test som vare 1½ time og så skal jeg bare vente på at få min familie og så er der også en masse andre praktiske ting der skal ordnes som fx. vacciner, og visum som jeg skal til københavn for at få! Nå men jeg tror det var det for denne gang.

 - Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar