søndag den 6. januar 2013

weekenden

fredag havde jeg en indendørs fodboldkamp selvom jeg overhovedet ikke følte mig rask, men vi vandt 10-0 eller noget i den stil, men jeg tror kun jeg spillede i 10 minutter, de 30 resterene, sad jeg på bænken og hostede mig selv næsten ihjel, ja det var ikke særlig sjovt. derefter kørte en af mine veninder mig hjem. Det var så kun mig der var hjemme, så en af mine veninder ringede og spurgte om jeg ville med hende og hendes søster til the greene, for at shoppe og det skal lige siges klokken var ni om aften. men jeg tog med dem jeg købte en hue og så spiste vi pandekager, med nutella rigtig gode!!
lørdag, var jeg stadigvæk syg, men var ikke i noget specielt godt humør så jeg tog hen til Karoline hun havde besøg af den anden danske udvekslinsstudent Clara, vi havde det super sjovt sammen. så film, grinte, spiste dansk slik, snakkede.
søndag, har jeg ryddet op og gjordt rent på mit værelse, og lavet lektier, og så har jeg fodbold træning fra klokken 20-22 en søndag aften, hvad sker der lige her, men okay.. ikke noget speciel fed weekend og jeg er stadigvæk syg, håber godtnok snart at jeg er frisk igen.

-Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar