lørdag den 19. januar 2013

Basketball game tonight!

Bare lige lidt Update hvad jeg har lavet den seneste uge. Fredag var der fodboldkamp men jeg spillede kun en halvej fordi mig og Jordan ville se basketball kamp. Lørdag var det futtsal, derefter tog vi mig, Christine, Aly, og stephanie til basketball kamp fordi kelly er cheerleader for basketball holdet så vi så to kampe, derefter tog, Aly, kelly, stephanie, Sarah, Nicole og jeg i biografen for at se "texas chainsaw massacre" den mest uhyggelig film jeg nogensinde har set! Og for at være ærlig så holdet jeg mig for mine øre, og havde mine øjne lukket det meste af filmen. Efter filmen tog vi hjem til stephanie hvor vi havde sleepover. Det har ikke været den beste uge, har savnet det lidt derhjemme, men jeg snakkede med min kontakt person og karoline den anden udvekslingsstudent så alting er godt igen. Jeg havde fodbold træning søndag fra 8-10pm så det var ret så sent. Men det var en hård condition med massere af løb, for at komme i form og en lille smule træning. Mandag lavede jeg ikke noget. Tirsdag tog jeg med min kontaktperson og karoline efter skole til Tim Huston for at få en kop kaffe(ja jeg drikker kaffe nu) for bare at snakke lidt om alting ovre here. Derefter tog jeg med karoline hjem og vi snakkede, så tv og spiste. Senere 9pm havde jeg så en fodboldkamp med mit klub hold og vi vandt:) onsdag havde vi condition med High School soccer team Boys and girls, fra 7-9pm, vi starter med nogle rigtig hårde interval løb, armbøgninger og alt sådan noget, derefter går vi motionscentrer for at løfte vægte og så spillede vi fodbold derefter og ja hold nu op hvor var jeg øm dagen efter. Men torsdag havde vi condition igen! Fredag var jeg sammen med en af mine venner, hyggelig aften.

Men nu til det gode! Jeg er på vej til Michigan hvor vi skal se Michigan State vs Ohio State basketball game,
En stor kamp og min familie er Michigan fans så det glæder jeg mig rigtig meget til, og så bliver vi her til mandag.
Jeg har det super godt:)
-Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar