søndag den 15. juli 2012

Visum+camp+24dage+farvel

ja nu er der altså kun 24dage til at jeg rejser, jeg synes at tiden går enormt stærk, den her sommer flyver jo afsted, men er nu glad for at når jeg kommer til USA har jeg to uger sommerferie mere, før jeg starter på high school. Nå men imorgen(mandag) rejser min mor og jeg, og en pige(Trine) fra den samme by som jeg bor i som også skal til USA efter sommer og hendes mor til København sammen, vi skal bo i en lejlighed fra mandag til onsdag hvor vi så om tirsdagen skal ind til den amerikanske ambassade og ha lavet vores visum og ellers skal vi bare ud og se en masse ting, og shoppe:)
onsdag eftermiddag skal mig og Trine på AFS-camp sammen med en masse andre som skal på udveksling her efter sommerferien, jeg har fået et program over hvad vi skal lave, og jeg tror vi får det rigtig sjovt, vi skal bla have besøg af nogen der har været ude som udvekslingsstudent, som vil fortælle om sit ophold og der kommer måske også en værtfamilie som der vil fortælle om hvordan det er at have en udvekslingsstudent boende, og kommer helt sikkert også med gode råd. så er der også en masse ting om regler, og fredag aften er der GALLA, skal nok blive spændende! jeg glæder mig faktisk rigtig meget til den camp, det bliver dejligt at snakke med nogen har helt sikkert har det på samme måde som mig, de vil bare afsted så hurtigt som muligt, glæder sig som en sindssyg, har de samme sommerfugle i maven som mig.. bliver dejligt at tale med nogen der forstår lige hvordan man har det!
jeg har tænk mig at skrive her på bloggen imens at jeg er derovre.

Jeg har her for et par timer siden sagt farvel til de første i min familie, min moster og kusine som har været på ferie hos mig i 2uger(de bor i Sverige) men der nok var værst at sige farvel til var min elskede storebror, var slet ikke mentalt klar til at sige farvel til ham, han skal bo i sverige i omkring 2år og han rejste så idag, jeg ser ham ikke særlig tit, men savner ham altid utrolig meget, så det bliver hårdt ikke at skal se ham i et helt år! Tør slet ikke tænke på hvordan det bliver i lufthavnen når jeg skal sige farvel til venner og familie...

nå men jeg er næsten klar til at tage afsted jeg har anskaffet mig en kuffert, kamera, macbook, gave til familien, en masse penge, flybilletter, familie.. så nu mangler jeg kun, visummet, AFS-campen, mine to afskedsfesten(en for venner, og en for familie) og at pakke kufferten, bliver svært!!!

-Camilla




Ingen kommentarer:

Send en kommentar