tirsdag den 17. juli 2012

Visum, tjek

Lige nu sidder jeg her i København, sammen med min mor, Trine, og hendes mor. vi kom hertil igår meget sent, så vi stod tidligt op fordi vi skulle være på den amerikanske ambassade lidt i ti, vi havde fået af vide at det kunne varer omkring to timer, men det to kun omkring en time, først kom man ind et sted hvor man skulle tjekkes for ikke at have taget nogen ting med ind som man ikke måtte, og mændene der tjekkede var vildt sure. derefter kom man ind i et rum hvor man skulle have taget fingeraftryk og noget med passet og sådan noget, så skulle man sidde og vente lidt og så skulle man op til interviewet, hvilket overhovedet ikke var noget interview, jeg blev bare spurgt om hvor jeg skulle hen, og så sagde jeg Ohio og så fik jeg lov til at gå. Trine og jeg fik også snakket med nogle af de andre kommende udvekslingsstudenter, faktisk rigtig hyggeligt:) senere på dagen tog vi rundt i København for at shoppe og bagefter for at være kulturralle, vi så Amalienborg, rådhuspladsen, den lille hav frue og mange andre ting fordi var på sådan en kanal-rundfart.

imorgen er der AFS-camp og jeg glæder mig sindsygt meget nu, da jeg har hørt fra nogle andre udvekslingsstudenter at det rigtig fedt, så det skal nok blive godt.

-Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar