søndag den 10. februar 2013

Surprise party!

Okay så da både mig og kelly begge har fødselsdag i januar, hendes den 23 og min den 29. Det var kellys fødselsdag og Christine kelly og jeg skulle ud og spise så vi tog på en lille sports restaurant kaldt tj cjumps. Vi gik ind der hen til vores bor, og der hoppe alle vores venner frem og råber suuuuprise!! Det havde vi slet ikke regnet med så det var super sjovt, så vi fik pizza, nachoes, fødselsdags kager og det hele. Super sjovt og de havde alle holdt det hemmeligt for to uger. Min fødselsdag var stille og rolig derimod jeg kom i skole, fik 10 store balloner fra forskellige veninder, hvor jeg skulle gå rundet med dem HEEEELE dagen, det ser meget sjovt ud når det er alle andre men når det er en selv så er det godt nok pinligt! Man kommer da lige til at smadre dem ind i hovedet på folk. Jeg fik også en store buket røde roser som jeg gik rundt med, men fik lagt dem ind i en klasse så de ikke blev ødelagt. Efter skole havde jeg skrapbook, og så tog jeg hjem, min værtssøter havde en ude kamp med basketball cheerleaderne så min værtsmor tog med hende. Hun kom så hjem og hentede mig klokken 9 fordi jeg havde en fodbold, ja klokken 9 om aften og op igen i skole, ja det var ikke så sjovt.

Flere billeder kommer

-Camilla

Billeder fra suprise party
Kelly og jeg
Stephanie og jeg
Kelly, Nicole, mig og stephanie
Kelly, Nicole, Austin, Mig og stephanie
Stephanie og jeg
En ting man gør når folk har fødselsdag er at skrive deres navn i hænet som her. det gjorde de også til min fødselsdag men jeg har ikke lige billedet lige nu



ballonerne
De balloner jeg gik rundt med på skolen 
Gaver fra mine veninder i DK
Gaver jeg fik fra mit suprise party
Pakke fra Danmark, hvilket indeholdet, rugbrøg, fødselsdagsboller, hindbærsnitter, slik, blade, sko og gaver. 
Lidt af hvad jeg fik fra min mor og far
sådan her blev jeg vækket op, med engelsk fødselsdags sang, lækkert
kellys fødselsdags gaver fra danmark 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar