søndag den 10. februar 2013

Michigan state vs Ohio state

For er par uger siden tog kelly, Christine og jeg til Michigan for at se Michigan State vs Ohio State basketball, det var en super super fed oplevelse og Michigan vandt selvfølgelig, en rigtig god kamp, og da kellys onkel har nogen forbindelser så fik vi da lige lov til at komme ned i locker rummet for at hilse på spillerne efter kampen, rigtig fedt!
Vi overnattede hos kellys onkel og moster og tog hjem næste dag, fordi kelly var blevet syg.

Michigan State er det College, kelly gerne vil gå på og det kan jeg godt forstå det er en vildt fedt College. Og deres student section under basketball kampen var crazy, de sad ikke ned på et eneste tidspunkt!

- Camilla
Opvarmning, alle dem i hvid er elever på skolen, (student secition)
Kampen, en rigtig fed student section 
Mig inden kampen i michigan trøje
I pausen blev der kastet små bolde og t-shirts op til publikum, og kelly og jeg var heldig og få en bold.
Efter kampen hvor vi kom VIP
et lidt slørret billede af hvor vi kom VIP efter kampen
Spartans/Michigan states cookies
Billeder der var i VIP rummet.
skum finger
Kelly og jeg til kampen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar