søndag den 10. februar 2013

Ballet

Igår aftes var jeg med afs til ballet, jeg havde fået lov til at tage kelly ned så det var dejligt. Ballet stykket vi sågar cinderella, ballet er en rigtig smuk sport efter mit vedkommen.
Det var så såden at min afs leder havde en ekstra billet, så hun gik id foran teateret for at give den væk. Hun ser sådan den her unge mand og spørge om han vil havde den og det ville han mægtig gerne, hun begynder så at snakke lidt med ham, og finder så ud af at han faktisk var udvekslingsstudent i USA for 7år siden og var på besøg her nu, det er så tilfældigt som det kunne blive. Så efter stykket tog vi alle på en restaurant kaldt uno, inklusiv manden fra Vietnam(den mand vi gav billetten til) vi dik noget at drikke og en dessert og den unge mand fra veitnam var så venlig fordi vi Havde givet ham en billet så han valgte at betale for os alle på restauranten.
Rigtig god oplevelse, ikke noget jeg ville normal havet gjordt.

-Camilla
starten af askepot
karoline og jeg


Vi tog ud og spiste før ballet, med nogle venner
Kelly, nicole og jeg
mit ynglings billede, kelly og jeg
kelly og jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar