torsdag den 20. december 2012

Juleferie

I tirsdags fik jeg juleferie efter at have haft eksamer fredag, mandag og tirsdag. Ja eksamerne var ret så hårde men ja tror jeg klarede mig fint. Alting går stadigvæk rigtig godt herovre. Julen er er næsten og det kan jeg slet ikke fatte, da der slet ikke er noget sne, dansk julemad, og massere af julefrokoster. Men det er vel en del af oplevelsen at opleve den amerikanske jul. Det eneste de rigtig gør er at pynte deres huse op med tusinde julelys og høre julemusik i radioen. Men anderledes er det men ferien er startet så jeg klager bestemt ikke:) glædelig jul knus Camilla
Pakker og breve fra min familie hjemme i Denmark
Mig foran det store flotte juletræ, da jeg var ude og shoppe med den anden danske udvekslingsstudent
Dansk kalenderlys, på bordet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar