søndag den 30. december 2012

Dagene før jul

Den 13, 14 og 16 december havde jeg eksemer i alle mine klasser og det vil sige 7 forskellige fag! På 3 dage og det var nogle svære eksemer, men jeg tror at jeg gjorde det okay på de fleste. Og vi fik ferie den 16 omkring klokken 10. Så det skønt:)

Det er sådan at herovre i USA når man spiser så bruger man kun en gaffel bruger aldrig en kniv. Så jeg lærte kelly min værtssøter at spise rigtig med kniv og gaffel, men hendes arme var ud over det Hele, så for sjov puttede vi Magazines under hendes arme så hun kunne holde sine arme tæt til hendes krop haha.(som familien dybro på Fyn gjorde ved mig, da jeg var mindre) Det var super sjovt!

den sidste basketball kamp før jul, havde vi juletema så vi skulle have jule tøj på, så jeg havde en "ugly Christmas sweater" på, sammen med stephanie.

Vi fik sent et dansk kalenderlys over så Sarah fik lov til at tænde det en dag:)

Knus Camilla

Kelly med mine ugeblade under armene
Ja hun har det svært haha

Stephanie og jeg i vores sweaters før basketball kampene

Stephanie og jeg i vores sweaters før basketball kampene
Sarah der tænder lyset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar