søndag den 30. december 2012

Christmas in Michigan

Så min jul i år blev holdt i Michigan, det var en anderledes jul, men god!

Min værtssøter kørte hele vejen derop hvilket er en tur på omkring 4 timer, vores første stop blev after 15min for at komme ind på en restaurant for at få morgenmad hvilket bestod af 3 giga pandekager. Næste stop var McDonald's for at få en Coca cola, deres cola er bare anderledes og meget bedre! Lige ved siden af McDonald's var der denne stor flotte butik med julekugler og julestof, rigtig flot butik.
Da vi kom til Michigan var det en lille bitte smule sne, og der var sindssygt koldt så vi boede i Christine's fars hus, hendes barndomshjem fordi der var koldt i vores lille sommerhus.
Den 24 om morgen tog Christine, kelly og jeg på den lokale restaurant for at få morgen mad som bestod af toastbrød med ost, æg og bacon, og en lækker varm kakao. Senere om aften tog vi hen til Christine's søster kim, hun er sindssyg sjov og det er hendes familie også. Hendes hus var flot pyntet og det snede om aften det var sindssygt flot! Vores mad bestod af, steak, broccoli og salat, ikke hvad jeg kalder for julemad! Men ja sådan er det jo.
Vi tog hjem og så næste morgen den 25 går vi nedenunder og for gaverne i vores julestokker og der efter pakker vi en gave op efter en, det tog hele morgenen fra 9 til 12! Jeg fik sindssyg mange gaver! Der vil komme et billede senere af mine gaver. Og derefter spillede vi spil og der kom mere familie og vi pakkede flere gaver op:) og fik mad, Hamburg, majs og kartoffelsalat.
En meget anderledes jul, må man sige, men den var god! Savnede godt nok min familie derhjemme eller som sådan set var i Sverige, rimelig meget.

Har det super godt og nyder ferie fuldt ud, ved at vende om på dag og nat, haha noget min mor ville hade:)

Knus Camilla

Første stop pandekager
Next stop, jule huset




Om morgenen den 24 dejlig morgenmad
Om morgenen den 24 dejlig morgenmad
Vores smukke udsigt julemorgen den 24

Kim's hus, sødt julelandskab
Vores snack bord

Hjemmelavet ostekugle, va faktisk rigtig god!

Et ÆGTE juletræ og det sner uden for, en hvid jul, jaaaaa
Den 25 om morgen, Vores plastik juletræ haha
det her var hvad der var i min julesok

min julemiddag, ja det ligner i hvert fald ikke den danske
mig før "julemidagen"

Og aften bestod af at se Titanic, julehygge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar