tirsdag den 13. november 2012

HALLOWEEN

Halloween er en stor ting herovre i usa, og folk er crazy, pynter deres huse op og holder halloween parties og det hele.


En aften Kelly, Stephanie og jeg var ude og gå en tur,gik vi forbi et hus med denne udsmykkening og vi måtte da lige have et billede
Kelly og jeg


Herovre går man "trick or treat" ligesom vi gør derhjemme til fastelavn men da min værtsmor og kelly var i en anden by fordi kelly skulle til noget kører-skole, boede jeg hos min veninde Barbara i to dage . så Stephanie, Aly, Barbara og jeg tog ud og trick or treat, selvom man max må være 12år, så gjorde vi det alligevel, for at jeg kunne få oplevelsen haha.

Stephanie, Barbara og jeg i vores kostumer

noget af det slik som jeg fik samlet, folk er så gavmilde herovre massere af slik og jeg kunne slet ikke sove den nat fordi jeg havde så meget energy efter alt det slik

Stephanie og jeg 

Kelly, Stepanie, Nicole, Sarah, Dusty, Austin, Jasmine, Aly, Alec og jeg tog i biografen for at se en sindssyg uhyggelig film kaldt "sinister" og når jeg siger uhyggelig så mener jeg der virkelig, jeg tabte enda min sodavand udover mig selv fordi jeg blev så forskrækket men aligevel en god film


stephanie tog sin stor "pillowpet" med ind


filmen blev for uhyggelig så stephanie og jeg gik på toilettet for at komme væk fra den


 - Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar