søndag den 11. november 2012


Der er sket en masse her på det sidste for omkring 3 uger siden var jeg på en overnatning med 6 andre udveklingsstudent, ikke fordi det var særlig sjovt men det var okay

Til morgenmad fik vi franskbrød, det var virkelig lækkert jeg har ikke fået det siden jeg forlod danmark så det var virkelig perfekt, og jeg tror at jeg spiste 5 skiver

Vi tog til en festival i Yellowspring, hvor der er massere af boder med mad, tøj, ja alting



En af udvekslingssstudenterne fra Japan for tegnet et billede af hendeselv
billedet jeg fik tegnet af mig

Sarah fra sweitz og jeg som fik vores ender af vores hår farvet

mit hår


sarah og jeg

de sagde at farven vill gå ud når du tog et bad, men nej min farve blev i håret
Vi var de eneste der så filmen carve, Kelly, Stephanie, Alec, Kelvin, Aly, og jeg

mig og stephanie i biografen for at se carve, en rigtig dårlig film


Vi gik faktisk ud fra filmen for at spille dette danse spil, det var meget sjovere

Min værtsmor tog til LA med sin søster og far i en uge. Så en af vores fodbold veninder og hendes mor kom til vores hus i den uge og "passede" os. Vi tog i biografen for at se "pitch perfect" en helt vild sjov film er du sindssyg!

Biografen
Pitch perfect, filmen vi så, kan helt klart anbefales
kelly og jeg købte en slushy og det der var en small


en sjov ting vi gjorde da chrtistine var i LA, var at køre til McD drive in og købe en vaffle is og så npr de giver dig den så kun tage isen og køre væk, det er sindssygt sjovt men pigen fra McD blev så sur at hun smed resten af isen på min venindes bil, det er super skægt!!!

jeg vi klæder os ud for sjov og skræmmer folk, og har det alt for sjovt


min rigtig gode veninde stephanie og jeg


der kommer et nyere indlæg snart, det her indlæg skulle have være på bloggen for tog uger siden, sorry men der er så meget jeg skal nå hele tide.


 - Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar