onsdag den 17. oktober 2012

Homecoming!!!!

Jeg har alt for travlt så jeg glemmer min blog! men DEn 6 oktober havde vi homecoming en fantastisk aften.

Men det hele startede med ugen op til homecoming, vi havde spirit week som vil sige at we havde noget bestemt vi skulle klæde os ud som, men da det var nogle ret mærkelig ting, så der var næsten ingen der gjorde det, desværre, så jeg gjorde det heller ikke, eller jeg gjorde det om fredagen hvor vi havde Fairborn spirit so vi skulle have blåt eller hvidt tøj på.
Torsdag den uge havde vi Power Puff game, hvor senior pigerne spiller amerikansk football imod junior pigerne og de amerikanske football player (drengene) var cheerleader, et var sindssygt sjovt! der var en parade inden vi gik til the power puff game, hvor alle den der var blevet kåret til at blive valgt som homecoming queen and king, blev kørt i fine biler. og jeg gik bagved med mit fodbold hold.
Fredag var der homecoming game, altså hvor det amerikanske football team spillede hjemme kamp og hele skolen var det, vi tabte og det regnede men vores hold er ret dårligt i år så det var okay. Lørdag (dagen på selve homecoming) startede så med vi stod op klokken 10 spiste morgenmad, tog til frisøren fik vores hård sat, tog til mall'en for at få fat i et par ørering, så videre til the nail spa, for at få vores negle lavet, og så hjem for at klæde om.


Spirit day Fredag, Aly, Nicole, Stephanie og mig         
         
                  Drengene som var cheerleader, power puff

Mine negle for homecoming                                      

 Kelly og mit hår efter frisøren, jeg kunne ikke, rigtig lide mit så jeg satte det om og lavede flere. krøller da jeg kom hjem.




Kelly og jeg

 Mig foran vores hus

Min date Ty og jeg.



vi tog så hen til Dustin's hus, Kellys date. 

Vi fik taget en masse gruppe billeder hos en der hedder Aly. vi har 14 i gruppen så vi mødes alle der.

os piger har det sjovt

Os allesammen

JUUUUUUMP

Dustin og kelly, Ty og mig
Ja det er bare noget vi piger har sammen herovre
Os alle bagfra med vores dates
Pigerne
Pigerne
Alle sammen med deres date
Stephanie og mig


 Efter alle billederne var taget var vi klar til party bussen, den lignede udefra en stor taxi, men inden i var der diskotek og det hele så v kørte rundt i en times tid i bussen.

Ty og jeg inden vi gik ind i bussen.

Da vi så havde kørte rundt i en time kørte vi ind til en restaurant, for at spise det var et fint sted, men heller ikke alt for fint, fordi vi kunne larme lige så meget vi ville så det var kun godt!
på resturanten
på resturanten klar til noget mad, men der gik så lang tid før vi fik maden, så vi skyndte os bare at spise og så videre til party bussen og drengene betalte jo for maden, lækkert!!
Sarah og jeg, inde på resturanen 

Alle pigerne

Efter vi havde spist tog vi så med party bussen rundt i to timer, og derefter til skolen, hvor selve homecoming var, vi dansede ja og dansede og dansede. Der var party musik, men det var også 3 stille sange hvor man skal finde sin date og danse med den. Det var ret akavet da jeg KUN ser min date some en ven, men ja jeg overlevede. 

Efter homecoming kørte min homecoming mig hjem for så jeg lige kunne skiftet tøj, og så kørte vi til Corey's hus fordi han havde et bonfire, hvor der var en masse mennsker hvor vi snakkede, havde det sjovt og så film. 

Senere på aften tog alle pigerne hjem til Sarahs hus fordi hun havde sleepover, men vi var alle trætte så faldte hurtigt i søvn. 

Stephaine og mig da vi vågnede om natten. 

alt i alt homecoming var en fantastisk oplevelse og jeg ville ønske jeg kunne komme tilbage næste år for at være med igen!


- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar