søndag den 2. september 2012

Weekend i Michigan

Den her weekend har jeg været i Michigan med Kelly og Christine, hvor de har et sommerhus, ved en stor sø, og deres sommerhus ligger lige ved siden af Christines fars hus. Et super lækkert sted, vi kørte fredag efter skolen det to omkring 4 timer men vi var også lige inde ud og spise på steak house. I Michigan slappede vi bare af. Badede i den store sø, havde en giga badering ting til at være bad på speedbåden og var på jetski, så film, var på McDonalds haha selvfølgelig. jeg mødte Christines far, søster og hendes mand og søn, hendes bror.
Michigan skiltet
Det lille men  hyggelige sommerhus

udsigten


sommerhuset fra søen


udsigten, et rigtig hyggeligt sted

når vi har det sjovt!

Jetski!

På vej hjem havde vi denne flotte solnedgang

alt i alt en super duper skøn weekend med massere af sjov og afslapning! imorgen stor den på træning klokken 7 om morgnen, men da jeg nu har været ved lægen og de siger at jeg har en kraftig forstuvning i foden skal jeg ikke træne men bare løbe lidt. Et træning skal vi hjem og rydde op og sikkert også lave lidt lektier og så kommer Sarah en af Kellys veninder over og vi kører alle sammen til cincinatti i en rigtig stor mall og shopper lidt jaaaaa.  
håber i har det godt hjemme i Danmark, fordi ejg nyder det herovre.

- Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar