torsdag den 16. august 2012

Trææææææt

som overskriften siger så er jeg sindssyg træt, igår var jeg oppe klokken 6 fordi vi skulle træne klokken 7 til 9 alt for tidligt efter min mening, men det var heldigvis bare en stille og rolig træning. Efter træning gik vi ind på skolen for at få vores skemaer og derefter hjem og sove igen, jeg tog en lur på 3 timer var hvis lidt træt. klokken 4 var det så tid til at tage med til den gule skolebus igen til træningskamp vi vandt 5-2, og der var vildt varm, jeg synes ikke det er specielt sjovt at spille i varmen. Da vi så kom hjem, bestilte vi pizza og Jordan kom over, og vi så til tv og slappede. I dag har jeg bare slappet af set film, sovet, ikke rigtig lavet noget, er vildt træt så mit jetlag er sikkert ved at komme.. ved ikke helt hvad jeg skal lave i aften, sikkert være sammen med nogle venner. Imorgen skal vi spille træningskamp hjemme så det bliver fedt der kommer sikkert en hel masse og kigger:)
mine skoleting som jeg har fået købt mig indtil vider

Min nye dejlige trøje, lidt for varm til at have på lige nu

mit skoleskema og som der kan ses skal jeg vente 5timer med at få mad, dør!!!!!

Mit fodboldtøj, ude og hjemmebane

skulle lige hurtigt have fat i nogle nye støvler og benskinner

skolen starter den 22 eller 23, og så begynder den hårde hverdag, så nyder bare at jeg har lidt fri og kan sove længe og slappe af det meste af tiden. Jeg har det super godt her i USA og nyder hvert øjeblik!

- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar