tirsdag den 14. august 2012

Soccer

Igår var jeg til min første træning men min High School, underlig træning! Tog imellem 100 og 200 armbøjninger og vi spillede slet ikke med bolden og så fik jeg også lige en sindssyg hård løbe test jeg skulle klarer.. ikke den bedste træning, om aften var jeg så til noget bål halløj med mange af mine værtssøsters venner, rigtig hyggeligt og jeg har allerede fået nogle søde venner, det var en god aften indtil jeg tabte en skumfidus med ild i på min hånd.. så har fået et ar men god aften. i dag sov kelly og jeg længe som vi sådan set har gjordt hver dag, og så kørte vi op på skole for at få mit skoleskema lavet.  derefter så vi drengene spille deres træningskamp og derefter med den GULE SKOLEBUS til en anden high school en time væk, jeg spillede hele kampen minus 5 minutter, og det gik ret godt. så imorgen er der træning fra 7-9 om morgnen.. og så træningskamp ude igen om aften. Har det rigtig fedt her ovre og alt er bare godt.

- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar