søndag den 19. august 2012

SHOOOOOPPING

Jeg vil lige fortælle hvad jeg har lavet de sidste 3 dage.
Fredag: vi sov ikke så længe Sarah en af Kellys veninder havde sovet her, så vi stod op og lavede pandekager med chokolade stykker, smagte vildt godt. Senere tog mig og Kelly så til træningskamp, denne gang var det så en hjemmekamp, jeg spillede hele kamp og det var rigtig varmt omkring 30-35 grader. Hele kampen skulle jeg så hører på drengene som sad på tilskuerepladserne, råbe mit navn, og "Danish Girl". ret så pinligt! Efter kampen tog kelly, Christine, Austin, hans mor og jeg, på en restaurant som hedder TJ og fik lidt mad. Da vi så kom hjem tog Kelly og jeg ud sammen med nogle venner.
Lørdag: Vågnede jeg tidligt fordi jeg var faldet i søvn på sofaen og havde derfor lidt ondt i kroppen, så jeg smuttede ind i min seng og sov et par timer mere. Ved middagstid tog vi ud og handlede jeg fandt noget rugbrød og Nutella så nu skal jeg nok overleve det her år! Senere skulle vi spille kamp mod de gamle pige fodboldspiller fra Fairborn High School, som vil sige vores to trænere. vi vandt 5-1 og jeg scorede et mål og da jeg så havde gjordt det blev det sagt i højtaleren, Det var så frk Danmark der scoreede her og folk begyndt at juble. PINLIGT! Vi blev så og så drengene spille også og derefter tog vi hjem og klædte om og så to vi til pool party ting halløj, vi lavede skumfiduser og spiste pizza og bare hyggede, så det var meget fedt.


Søndag/idag: Her til middag tog vi ud for at skole shoppe, hvilket består af at købe nyt tøj til at skolen starter, det er noget alle amerikaner gør. Og vi fik shoppet, forever21 en billig og super god butik, American eagle, Victorias secret og nogle andre. Christine min hostmom satte sig på en restaurant udenfor og så fik Kelly og jeg lov til at shoppe og da vi så var færdig satte vi os hos hende og fik noget mad. Restauranten hed "The Cheesecake Factory" men jeg fik altså pasta caponada og de andre fik burger. Senere tror jeg at kelvin kommer over, ellers så skal vi nok bare slappe af.
Vi anskaffet mig 2par shorts, 8trøjer, 2par øreringe, 1fingerring, makeup fjerner og noget til at rense huden med, flip flops og undertøj. 

The Cheesecake Factory


- Camilla
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar