mandag den 27. august 2012

High School and Soccer

Okay det er ret svært at få blogget da jeg har sååååå mange ting jeg skal nå hele tiden, og det er jeg sådan set kun glad for! Nå men i Onsdags var min første dag på Fairborn High school, var så nervøs, og det var der også en grund til! der var så mange mennesker to etager og jeg skulle finde mine klasser, så forvirrene men jeg klarede det. Min første periode er spanish 1, jeg kender ingen, men det er en fin nok klasse. I anden periode Digital Imaging(hvor man skal tage billeder og redigere dem) kender jeg Johnny som min værtssøster dater, og Corey som er en god ven af familien. og så kender jeg også nogen i de andre klassere, men første skole dag var okay.
Min værtssøter Kelly og Jeg inden vi tog i skole

Kun nogle af mine skole bøger og mapper... det er så meget at bærer rundt på, op og ned af trapper!

Senere om onsdagen havde jeg så min første rigtige kamp for Fairborn high school, vi startede med at få råbt vores navn og nummer op og løbte en efter en in på banen. Derefter synger vi nationalsang og så begynder kampen, jeg valgte så efter 20 minutter at gå ind i en hård takling og vride om på min ankel og forstue min fod... Krykker, NEJ TAK!! jeg valgte at bide smerten i mig om torsdagen jeg skulle ikke gå med krykker anden dag på high schoolen no go!
Kelly og jeg inden kamp

Nationalsang inden kampen

De to søde anfører der hjælper mig ud fra banen Erika og Jordan

Resulatet efter kampen men vi vandt!

Efter 3 dage på fairborn high school har jeg fået byttet mit ESL English class til Yearbook mega fed klasse, og har den sammen med min værtssøster og 5 andre som jeg kender. Så har jeg byttet min algebra2 ud med geometry da jeg synes at algebra2 var alt for kedeligt og svært på engelsk.

På fodboldholdet af vi hver fået en boddy som vi skal give gaver som slik gatorade, søde sedler et eller andet inden kamp, og jeg har fået nogle super gode og søde gaver.
Jeg har fået:
En Powerade, spejepølse snack, ringting til min iphone og en plakat til mit værelse, og et SØDT kort!

En bodyspay, antibakterie ting, en pencil case, og endnu et sødt kort.

det meste af min tid har jeg så brugt på at hænge ud med vennerne og lave lektier og selvf spille fodbold eller for mit vedkommene bare kigget på...


Et billede af mig fra den aften Karoline var på besøg

Til Aaliays bonfire, alle pigerne

typisk weekend morgenmad, jeg savner og sidde som familie og spise sammen men det gør de altså ikke herovre så man føler sig sku lidt ensom når man bare sidder og spiser helt alene

JV Football game, anden holdet så der er ikke så mange tilskuere


Det jeg bruger meget af min tid på LEKTIER


Købte de to dejlige neglelakker forleden dag:)

Ja det her er hvad jeg laver til træning bare kigger på, men regner med at løbe en cuba test imorgen og være klar til kamp mod Centerville på onsdag et rigtig godt hold.


ja sådan her ser en typisk dag også ud for mig, is på heeeele tiden.

Men jeg har det super godt og elsker at være herovre, alle er så søde og hjælpsomme. Alt er bare perfekt. 

- Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar