mandag den 13. august 2012

Den bedste familie!!

Vil starte med at skrive, jeg elsker USA, jeg har faaet den bedste familie! jeg har faaet et super flot vaerelse, ved ikke helt om det er lilla eller blaat, men jeg kan virkelig godt lide det, og det kan katten i huset ogsaa, og jeg er den eneste som den kan lide:) huset er rigtig flot og helt nyt, og kvarteret vi bor i er helt nyt med rigtig flotte huse. Christine, min vaertsmor er bare for sod, og det er Kelly ogsaa, hun var lidt genert i starten men vi er blevet super gode veninder. Vi har vaert ude at spise rigtig mange gange i lobet af de 3-4 dage jeg har vaeret her. jeg har modt fodboldholdet, traeneren og skal traene med dem senere idag glaeder mig sindssygt meget. jeg har set min high school men kun ude fra skal se det hele af den imorgen eller i dag. saa har jeg ogsaa modt mange af Kellys venner, og de er allesammen rigtig sode og prover paa at laerer dansk hvilket ikke gaar specielt godt, for dem allesammen. men jeg nyder virkelig at vaere her. var ogsaa lige ude at shoppe igar nye fodboldstovler, benskinner, shorts, og en troje har abercrombie, og en masse andre ting. billederne maa komme senere da familien ikke kan huske koden til internettet, og jeg derfor ikke kan komme paa min egen computer.. haaber at i har det godt her hjemme, fordi jeg har det fantastisk herover i varmen!

- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar