tirsdag den 21. august 2012

den 20 og 21

okay den 20 igår/mandag, stod jeg op lavede ingenting kedede mig ret meget, senere tog jeg til træning en ret let træning men vi sluttede da lige træningen af, med push ups, sit ups, planker og sådan noget.. om aften tog Kelly hjem til en af hendes veninder, så jeg fik lov til at invitere Karoline den anden danske udvekslingsstudent, over så vi havde bare en pige hygge aften virkelig hyggeligt
Vi sov i den her alt for dejlige sofa 
Karoline og jeg, vores tallerken med melon, jordbær, Nutella, og cookies. Popcorn og gatorade og vores sofa seng. 


movie night

God morgenmad!! æg og bacon

Karoline og jeg stod jo så op og fik dejlig morgenmad, jeg skulle have haft en cubatest sammen med 2 andre som ikke har bestået den endnu men min værtsmor var ikke hjemme til at kunne kører mig så jeg kunne ikke komme, men senere tog vi så til træning, en ikke så hård træning men god træning. efter træning var der så team dinner på high school, var nu meget hyggeligt. Kelly og jeg gik så ned for at se om jeg kunne åbne mit locker og det kunne jeg da selvfølgelig;) imorgen starter vi i skole, er ret nervøs men det skal nok blive spændene! 
lige et billede af en af gangene på skolen

det er mit locker 626, og jeg kan huske koden i hovedet, men jeg kan ikke finde rundt på skolen, så nu må vi se hvor mange klasser jeg kommer forsent til imorgen;)

- Camilla

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det bare fedt smukke!! Håber du nyder tiden derovre, og det er lever op til alle forventningerne. Savner dig <3

    SvarSlet