torsdag den 9. august 2012

Ankommet til USA

Onsdag klokken 5 kørte jeg mod København, og fløj fra københavn til Island, fra Island til New York(hvor vi i flyveren kunne se New Yorks skyline) og mig og en hel masse andre udveklingstudenter fra andre lande skulle overnatte på Hilton Hotel i New York, jeg sov på værelse med to danskere og en franskmand. Vi nåede lige at få fire timers søvn og så var det vidre til lufthavnen igen, denne gang fløj vi til Charlotte - North Caroline, og så derfra til Cincinnati hvor vi blev hentet af nogle AFS'er, fordi dem der bor i det område som jeg skal bo i, lige skal på en lille camp inden vi skal møde vores familie. Så vi bor hos nogle AFS mennesker, faktisk ret så hyggeligt, men man er godt nok træt efter næsten at have rejst i to dage. Imorgen klokken fem, eftermiddag, bliver jeg hentet af min værtsmor Christine, hvorefter hende og jeg kører hen til min værtssøster Kelly som er til noget fodboldtræning, så der skal jeg så hilse på hende, træneren og resten af holdet, skal nok blive spændende.. det har været en rigtig god tur her til USA, fordi vi har været rigtig mange danskere, så jeg har fået massere af nye venner, så det har bare været super fedt! Men efter alt det her rejsen, vil jeg bare gerne se min værtsfamilie, have min egen seng, som jeg ikke skal dele med nogen som helst.

Lige lidt billeder fra turen

I københavn inden rejsen


Hilton Hotel New York


Campen i Cincinnati, Karoline og jeg

- Camilla




Ingen kommentarer:

Send en kommentar