søndag den 5. august 2012

afskedsfester, 3 dage

Så er der blevet holdt afskedsfester, den første var jo i fredags, hvor der kom cirka 25 af mine venner, vi havde en rigtig vild aften og jeg kommer til at savne dem alle sammen rigtig meget, og det var hårdt at sige farvel til dem! lørdag aften var det familien en lidt mindre vild aften, vi hyggede og snakkede bare. Men jeg er godt træt efter at være stået op klokken ni og kommet i seng klokken tre, to dage i træk. Men det har været det hele vær, så u nyder jeg bare den sidste tid jeg har her hjemme. Imorgen er det bare hygge med mor, skal ned i byen og have købt den sidste gave, og lidt praktiske ting, fordi nu er der jo kun 3dage tilbage!!! jeg har fundet ud af at efter jeg er landet i new york skal jeg rejse til cincinnati hvor jeg skal overnatte fra den sammen med nogle andre fra AFS og så klokken fem næste dag bliver jeg hentet af familien spændene! har godt nok fået sommerfugle i maven, men er godt nok lidt ked af at jeg snart skal sige farvel/på gensyn til min søde mor:(
Til min fest fredag, nogle af alle mine dejlige venner 

Gaver fra mine søde venner og familie, havde slet ikke regnet med at få noget, men fik en masse smykker, makeup, parfume, H2O sko, billeder, tretusindekroner, og en masse søde kort


En af mine bedste venner Malthe, gav mig denne t-shirt hvor der på forsiden står "I <3 Denmark" og så bagpå "I'll never forget my friends at home" og så en tus så alle i løbet af fredagen skulle skrive en lille ting på den trøje, og så skal jeg rejse i den, en fantastisk gave!

- Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar