tirsdag den 7. august 2012

6timer!!

Så nu er der 6timer til at jeg kører mod København! synes godt nok at det er underligt, har nu sagt farvel/vi ses til de sidste i dag, nøj hvor var det godt nok hårdt! men jeg kommer hjem igen, så jeg klarer den nok. Jeg må nok indrømme at jeg har lidt kriller i maven, glæder mig som et bette barn.
Jeg har haft lidt problemer med kufferten da den kun må veje 23kg og den vejede 29 første gang jeg havde pakket den, så jeg har nok pakket den om ti gange men nu skulle det meget gerne passe, håndbagen vejede også 3kg for meget men det fandt jeg hurtigt ud af. Nu glæder jeg mig bare til at skal afsted, selvom det bliver en rigtig lang tur har jeg kun gode sommerfugle i maven, er næsten slet ikke nervøs. Nå men jeg vil se om jeg kan få nogle timers søvn inden, jeg snart skal op.

Vil nok indrømme at de her "space Maker" har været til stor hjælp
  
-Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar