onsdag den 18. januar 2012

Ønsker!!

Så er der altså kun 11dage til at jeg bliver 16år. Nu når jeg skal til USA er der nogle ting jeg ønsker mig rigtig meget og tænkte lige at jeg ville sætte dem på bloggen. Jeg ønsker mig en Macbook pro, fordi den computer jeg har nu er en 17 tommer alt for stor! og den er 2år gammel og blevet rigtig langsom, så jeg har sagt til mor og far at jeg tager ikke den her computer med til USA, det gider jeg simpelhen ikke så jeg regner med at de har forstået budskabet;) Det andet er et canon spejlrefleks kamera, så jeg kan tage nogle super gode billeder, har godt nok et rigtig godt sony digtal kamera, og jeg ville tage begge kamera med, men håber rigtig meget på at få det canon kamera fordi jeg kan virkelig godt lide at tage billeder! Og så en nice kuffert, den behøber ikke at ligne den på billedet, bare en kuffert man hurtig kender en lilla, eller en med en masse mønstre, så jeg ikke skal stå i lufthavnene og kigge på alle de sorte kufferter:)

Så vil jeg også bare lige skrive her at jeg skal arbejde dagen før min fødselsdag. Jeg er opvasker på et Hotel så jeg arbejder om aften, så hvis klokken bliver over tolv, skal jeg arbejde på min fødselsdag. Men mon ikke det går:) Intet nyt fra AFS:/ Alt for denne gang.

-Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar